sjukling

hejsan allihoppa,
först vill jag säga att jag börjar tröttna på att blogga men jag kommer väl igång nu jag kommer försöka blogga varenda dag men det är inte säkert att jag hinner. men iallafall idag har jag varit sjuk. det var inte så kul. men iallafall alla är väl sjuka nångång, men jag vaknade ungefär kl halv åtta och hade jätte ont  i magen och var förskyld. sen sov jag till kl 12 för då ringde min mamma mig och väckte mig. men sen gick jah och kollade på tv, sen kom min mamma hem och gjorde mat till mig sen gick hon igen. sen kom min brosa hem sen koma alla hem men nu sitter jag här och har det bra, jag mår mkt bättre nu men vi får se om det blir nån skola i morgon.
ha en bra fortsättning av dagen, föresten har man blivit brun hårig då.



// tove elsa viktoria ♥




Kommentarer
Postat av: emma

DET BLEV JÄTTE FINT TOVE! :D:D:D

jag älskar dig! (a)

2009-09-01 @ 15:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0