en lyckad kväll

hejsan alla klockan är nu 03.31 och jag och min kusin kan inte sova men anna har typ redan somnat god natt gullet ! men vi har tagit lite kort i kväll ni ska få se dem jag kommer blogga dem här dagarna hos anna för vi kommer ta väldigt många kort, för det är kulkul. men vi kan börja med dagen idag har jag varit på kryssing eller jag kom hem från den i dag. sen var det fort hem och packa till anna hon bor i värmland. sen kom min kusin till stationen för vi ska åka tåg till örebro sen ska vi hem till kristinehamn hem till anna, sen har vi varit där i kväll och kvällen har varit en lyckad kväll en skön kväll helt enkelt, men nu kommer lite bilder. puss ! sedan går jag nog och slaggar i sängen :d







nu är jah klar för idag ! ♥


/pusstove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0