..

det är tråkigt att blogga jag tänkte lägga ner ett tag men jag vet inte jag tror inte det, jag tror jag sla börja blogga igen. aja nu ditter jag hemma hos pappa och tggar in för i morgon då är det fotboll cup gud va  kul, jag bara längtar. KOM IGEN FANNA DET HÄR TAR VI. ja vad ska jag göra nu jag tror jag ska gå oh se på film om jag int gör nånting annat men vi får se. jag fick nyss veta att jag ska upp till luleå på påsklovet så då kanske jag träffar min saknade emilia, men nu ska jag gå hejdå.


en bild på mig och emilia för typ 4 eller 3 år sen, :D

/ puss tove

Kommentarer
Postat av: emilia

KOMMER DU TILL PÅSKLOVE ? :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO FAN vad kul!!! <333333333



mitt lösen är : jagkallasmimmi



och användar namnet är: emilia



:) <33333333333

2009-10-03 @ 16:11:34
URL: http://enligtemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0