pluggtime

hejsan alla idag har det varit en ganska tråkig dag. :/ i början av dagen pratade typ ingen med mig var typ lite mobbad men sen började iallafall neos parata med mig jag älskar dig tack för att du finns, men aja sen blev det bättre det var kul på svenskan då jag linnea jesper och marcus om massa det var as kul men martin är så JÄVLA dryg ! men sen slutade vi då var jag med amanda det var kul vi gjorde inte mkt, nu måste jag plugga men det är så jävla drygt assa seriöst det är det tråkigaste som finns men måste för jag har so prov i morgon. måste gå puss hej alla.








jag saknar dig daniella en jätte gammal bild (:


/ pusstove


Kommentarer
Postat av: linneastrand

gumman, vi hade roligast på svenskan.

jag älskar dig mest tove.

tro det eller ej! <33333333333

2009-10-22 @ 21:28:59
URL: http://liinneastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0