rubrik ? :O

hejsan alla, idag har jag varit i skolan det är tråkigt. men man får iallafall träffa kompisarna det är huvudsake´n med skolan ;) men iallafall i skolan skulla vi ha glosor på spanskan men viste inte det jag har ju varit sjuk :/ men jag är frisk nu eller jag har ont i halsen men vad gör det. sen har jag varit med amanda och så har jag fått reda på att vi ska lämna tillbaka claudia min hund för hon ska sälja till en jävel i boden det är för jävligt. jag kommer sakna dig som en döskalle ! men det går väl över det är som hon har dött ååå men jag ska sluta tänka på det. och så kom jag och lejla på att vi ska sova i skogen på fredag haha vi är allt för sköna, haahhahahaha ! och niklas är tönt. men idag så kom jag linn linnea och rebecca på att vi ska på språkresa om typ två år fan va kul. och niklas ocj lejla LINNEA STRAND är min känn på den  men nu ska jag nog sluta jag kan ju inte skriva allt för mkt, men jag kan inte sluta jag kom på att om tre veckor åker jag till min saknade bästa vän ANNA DALEVI hon bor i värmland nogra mil härifrån :/vi har kännt varandra hela livet och vi håller alltid i hop vi är starcka tilssammanda :d men nu ska jag gå pusspåer ! (a)


jag och min älskade anna på bild (a)

/ puss tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0