pappsen

jag ber om ursäkt att jag inte har bloggat i helgen men har varit hos min pappa jag orkade inte blogga då. men nu ska jag berätta vad som har hänt i helgen.

fre 4/9
det började med skolan sen åkte jag hem till amanda en stund sen kom jag hem jag gick ut med valpen med my. sen åkte jag my och pontus till vita elefanten vi skulle äta mat med pappa där. när vi oma fram var det inte bara pappa där josefin emmy och elisabet var oxå där vi åt och hade det mysigt. sen hade jag och pappa lite bråttom kl var halv jag hade samling till en match kl kvart i åkte hem jag bytte om, sen fort åkte vi till idrottshuset. vi skulle möta håbo det var en jätte bra matck vi spelade. ni har ju match rapporten på bloggen sen tidigare. sen matchen slutade 2-1 till oss. sen´åkte vi hem till pappa dät åt vi macka sen massor med godis gottgott. sen gick jag och la mig jag va jätte trött.

lö 5/9
det började med att jag vaknade nio för jag behövde gå på toa, sen gick jag och la mig igen sen kom pappa och väckte mig för han frågade om jag ville åka med elisabet jossan och emmy och hennes kompis till uppsala det var helt självklart att jag ville det. så jag gick upp kvart i tio vi skulle åka kl halv elva sen var vi där gick i affärer sen köpte jag en tröja på gina, ni kommer få se den. sen åt vi på max sen åkte vi hem. sen när v kom hem gjorde vi inte alls mkt jag var jätte trött så jag kollade på tv. sen åkte elisabet och emmy på en middag hos elisabets kompis eller nåt, så då var med mys kväll med paappsen jossan och pontus. sen gick jag och la mig tidigt.

sön 6/9
det började med att jag vaknade kl 11 då gick jag upp och åt frukost sen gick jag ner och kollade på lite tv sen kl 3 åt vi mat seen åkte vi till grillby jossan skulle spela mot nordia, tyvär så förlårade dem men jossans lag spelade bättre än nordia. så det blev inte precis en rättvis match. men aja sen skjusade pappa mig och pontus hem till mamma och sen kollade vi på film och nu sitter jag här (: har de bra puss på er


 jag saknar oss bästa ellen :'(

// tove elsa viktoria ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0